Skip to main content
Til toppen

Reklamasjon og retur

Regler for retur av produkter
Beauty Products Thorsen Biovital leverer per i dag 60 forskjellige merkevarer innenfor fot, hud, negler, vipper og klinikkutstyr. Det er viktig for oss at alle produkter har den kvalitet som firmaet representerer. For å kunne opprettholde vår standard ønsker vi tilbakemeldinger på feil/reaksjoner. For enklere håndtering av returvarer, les gjennom følgende punkter:


Feillevering eller mangelfull levering
Klinikken må sjekke varer opp mot pakkseddel og faktura ved mottak av varer. Ved feillevering eller mangelfull levering må det gis beskjed snarest på telefon 23 19 10 00 eller 64 97 40 60.
Vennligst oppgi kundenummer og fakturanummer slik at saken kan behandles på enklest mulig måte.
Returen må finne sted innen 7 dager fra varens mottaksdato. Varen skal returneres i ubrutt original emballasje, uten skader og prislapp eller annen merking. Dersom det ikke følger med et fullstendig utfylt returskjema med varen, vil dessverre ikke returen bli godkjent.


Retur ved reaksjon
Maks 1/3 av produktet kan være brukt, og produktet kan ikke være eldre enn 1 år. Produktet sendes sammen med ferdig utfylt returskjema.
Vi tar allergiske reaksjoner svært alvorlig og derfor kreves det god dokumentasjon. Dette fordi vi må ta det videre til våre leverandører, slik at de blir oppmerksomme på det. Ved allergiske reaksjoner bes det om å ta kontakt snarest mulig: Vi ønsker informasjon om brukertid av produktet før reaksjonen oppstod, hvilken reaksjon, hvilke andre produkter som ble brukt samtidig og om brukeren har tidligere erfaring med allergi eller reaksjon. Vi returnerer kun ved allergisk reaksjon og ikke ved en reaksjon som følge av at terapeuten ikke har anbefalt passende produkt til kunden, eller ved naturlig «rødhet og irritasjon» som normalt kan oppstå ved bruka av enkelte produkter/ingredienser. Det er ønskelig med bilde av reaksjonen som dokumentasjon til godkjenning.


Skadet ved sending
Om produktet eller emballasjen har blitt skadet/knust under sending må dere ta kontakt med oss så snart dette er oppdaget. Om forsegling/forpakning er åpnet eller brutt er dette ikke en godkjent retur. Produktet kan heller ikke ha blitt tatt i bruk. Vennligst pakk produktet med omhu slik at vi er sikker på at det ikke har blitt skadet på sendingen tilbake.


Erstatning
I de fleste tilfeller vil varen bli erstattet med en tilsvarende vare, og blir sendt fra Beauty Products Thorsen Biovital kun når retur er mottatt og godkjent. Produkter som er gått ut på dato eller er fakturert for mer enn 1 år siden, vil ikke bli erstattet.


Vi håper at reglene ovenfor vil gjøre håndteringen av returer enklet og effektivt for både dere og oss. For spørsmål, ta kontakt med oss på telefon

23 19 10 00 / 64 97 40 60, eller på e-mail kundeservice@beautyproducts.no eller post@beautyproducts.no

 

Last ned retur- eller reklamasjonsskjema som skal sendes med produktet:

REKLAMASJONSSKJEMA.pdf
Last ned
RETURSKJEMA.pdf
Last ned
Min side